instant gondolkozásmód - by Belzee

Moderátor: Adél

Avatar
Werewolf
Förgeteg
Förgeteg
Hozzászólások: 690
Csatlakozott: 2006.03.18. 20:00

HozzászólásSzerző: Werewolf » 2006.07.31. 09:09

Nem kell ezt szerintem ennyire komolyra venni.Ez egy reklám.Tudjuk,hogy manapság nincsenek(vagy én nem tudok róla,hogy vannak)normális reklámok.Aki épp jó passzban van,az röhög rajta egyet,hogy a csávókám a moziban meccset néz a telóján.

Amúgymeg tökéletesen igazad van :D
De amúgy az összes reklám ilyen szar szokott lenni.Valamibe mindig bele lehetne kötni,hogy törvényt szegnek,a zsarukat semmibe veszik,vagy valami hasonló...ilyen ma a reklámipar....

:arrow: Ez van,de nem muszály szeretni... :D
"Az nevet, aki először üt. " -Rejtő
Avatar
zilla
Förgeteg
Förgeteg
Hozzászólások: 640
Csatlakozott: 2006.03.16. 23:18

HozzászólásSzerző: zilla » 2006.07.31. 11:12

Werewolf írta: :arrow: Ez van,de nem muszály szeretni... :D


Az, hogy miért is van EZ, az a kérdés.
NEM KELL elfogadni, hogy EZ van, a szeretésről meg már tényleg nem is beszélve.
Mert akkor csak beállunk a birkamód-elfogadó, tehetetlennek látszó, ostoba, mindenttűrő közvélemény mocsaras közegébe, fejet hajtva mások érdekei előtt, meggyőződéseink és saját érdekeink figyelembevétele nélkül.

Legalább ne tűrjük szó nélkül, hogy EZ legyen.
Avatar
Trilox
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 3051
Csatlakozott: 2006.02.13. 23:09
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Trilox » 2006.07.31. 11:33

Valóban nem kell komolyan venni. Én mindig kicsit túlzásokba esek, hogy jobban kidomborítsam ami nem tetszik.

Ezek a dolgok (reklámok) olyan intenzíven hatnak a tudatalattidra mint semmi más. A tanulás alapvető szabályai:
legyen rövid a lecke vagyis ne haladja meg azt az időt amennyi ideig egy gyerek vagy felnőtt koncentrálni képes. Ez iskolás korban 45 perc, ami még azon belül is hullámzik. a 2-3 perc ideális a bevésésre ha jó ritmusban jön.
Ismétlés, ismétlés, ismétlés.
Tedd a tananyagot olyan környezetbe ami érdekli a gyerket, olvasót, nézőt.

A reklámok azokat a réseket találják meg, ahol észrevétlenül mérgezhetik a gondolkodásmódodat, a lelkedet.

Másik dolog, hogy a reklámok kitalálói ezen a szinten élik az életüket. Hiszen ezek az érzelémek, gondolatok, összefüggések jönnek ki belőlük ötletként.
Szánalmas.

És természetesen... nem kell TV-t nézni.
Ha nem nézed, akkor így közel 1 év után, sokkal tisztábban látni a mocskot, mint naponta csepegtetve.
Na nem soha-soha, de nem hiszem, hogy valaha is...
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.08.08. 14:42

na ehez nem szóltamm hozzá
de itt egy hová is tegyem a reklámvilágról :)
India
Bíróság követeli a Coca-Cola titkos receptjét 2006. augusztus 07. 13:36
Utolsó módosítás: 2006. augusztus 07. 13:40

India legfelsőbb bírósága utasította a Coca-Colát és a Pepsi Co-t, hogy tegyék közzé termékeinek összetevőit – jelentette a Times of London.

Erre azt követően került sor, hogy az indiai Center for Science and Environment kutatóintézett a két cég 11 termékében talált olyan elemeket, amelyeket növényvédő szereknél használnak. A bíróság négy hetet adott a két vállalatnak, hogy tegye közzé az üdítőitalok pontos összetevőit.

A lap megjegyezte, hogy a Coca-Cola 120 éve őrzi a népszerű ital „titkos receptjét”. „Ha nem teljesítik a bíróság utasítását, akkor a hatóság felfüggeszti a termékek értékesítését” – közölte egy illetékes, hozzátéve: nincs az a vállalat, amelyik feloldana egy 120 éve őrzött titkot, főleg nem egy olyan országban, mint India.
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"

http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.08.08. 14:43

Ellopták a Coca-Cola titkos receptjét?
2006. július 06. 16:52
Utolsó módosítás: 2006. július 06. 17:42

A Coca-Cola titkos receptjének ellopásáért állítottak bíróság elé három férfit az amerikai Atlantában csütörtökön. Az FBI-t a Pepsi értesítette.

A vádlottak nem csak megszerezték a Coca-Cola receptjét, hanem azt felajánlották megvételre a konszern legnagyobb konkurensének, a Pepsi Colának.
A három feltételezett elkövetőt - Edmund Duhaneyt (43), Joya Williamst (41) és Ibrahim Dimsont (30) - csalással, lopással, valamint a Coca Cola gyártási titkainak eladására tett kísérlettel vádolják, s a bíróság várhatóan börtönbüntetést szab ki rájuk.

Az illetők álnéven jelentkeztek a Pepsicónál, egy levélben azt állítva, hogy magas beosztást töltenek be a Coca-Colánál és rendkívül bizalmas és részletes információk vannak a birtokukban.

A Pepsico azonnal értesítette az FBI-t, vagyis az amerikai szövetségi nyomozóirodát, amely hamarosan letartóztatta a három gyanúsítottat. "Azt tettük, amit egy felelősségteljes társaságnak ilyenkor tennie kell. A verseny lehet kemény, de mindig törvényesnek kell lennie" - mondta Mark Collins, a Pepsico szóvivője.
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.08.08. 14:47

na ez utóbbit hívjuk PR kampánynak, nem az életérzést váltja ki, és nem a minőségi vagy élvezeti értéket erőssíti bennünk, hanem arra késztet hogy még az is társalgási témává tegye akit a reklámok hidegen hagynak, mivel szeretünk jólinformáltak lenni, és különleges tudásunkat fitogtatni mi emberek mindnyájan
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Trilox
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 3051
Csatlakozott: 2006.02.13. 23:09
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Trilox » 2006.08.08. 16:46

Belzee írta:na ez utóbbit hívjuk PR kampánynak, nem az életérzést váltja ki, és nem a minőségi vagy élvezeti értéket erőssíti bennünk, hanem arra késztet hogy még az is társalgási témává tegye akit a reklámok hidegen hagynak, mivel szeretünk jólinformáltak lenni, és különleges tudásunkat fitogtatni mi emberek mindnyájan


Rég nincs harc a két cég között szereintem. Felosztották a piacot, most már csak szintentartó kampányt folytatnak.Méghogy tisztesség! :lol1: Röhögnöm kell!
Egyébként én ugyan utálom valamenyi édesített lónyálat, és ha lehet sima vizet iszom. Illetve azt a rémes löttyöt, amit kávénak nevezek. De ha választani muszáj, akkor a Coca Cola. A Pepsi egyszerűen rosszabb a rossznál.
Na nem soha-soha, de nem hiszem, hogy valaha is...
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.08.08. 17:42

IGEN! TILOX! CSÚCS EZ AZ ÉRZÉS!
persze az esélyegyenlősségi minisztérium nevében generation next, de a piros fehéret énis jobban birom...
mifelénk csak a rendőrök és az aluliskolázottak isznak pepszit vagy hogy is írjákot!
:idea: talán az állatkísérleteik miatt :arrow:
Kép
bár a változás látványos Kép
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.08.12. 18:24

Kép
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Trilox
Moderátor
Moderátor
Hozzászólások: 3051
Csatlakozott: 2006.02.13. 23:09
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Trilox » 2006.08.13. 05:35

Belzee írta:Kép


Ez nem vicc Belzee... bár röhelyes de igaz.
Annyira, hogy amikor a párom egy dohánygyártással is foglalkozó cégnél dolgozott éppen, mint kihelyezett szoftverfejlesztő, akkor elszörnyedve néztek rá, hogy ő miért Multifiltert szív és mondták, hogy ott nem szokás másféle cigit szívni, mint amiket a cég gyárt és forgalmaz. A "nem szokás" enyhe figyelmeztetés volt. Az is igaz, hogy olcsóbban juthattak hozzá a dolgozók a cég termékeihez és mivel a cég üdítőt is gyárt és forgalmaz, ezért napközben ingyen iszogathattak a feltöltött hűtőszekrényekből.
Na nem soha-soha, de nem hiszem, hogy valaha is...
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.09.13. 17:06

Kép
nájkier
avagy a légtalpas cipőt már az ókorban is ismerték Eric fonDanicen szerint
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.09.19. 20:22

Kultúrkörök

Revolúció vagy evolúció?


Nemrégiben megjelent egy óriásplakát az utcákon, amely a közszolgálati „királyi televíziót” kívánja reklámozni, és azt a kérdést teszi fel olvasójának, hogy forradalom esetén melyik televíziót foglalná el. Megvallom őszintén, az első pillanatban tetszett ez a kissé naiv, bugyuta reklám, de amint megpróbáltam választ találni a nekem szegezett kérdésre, rögtön gondolkodóba estem. A plakátot szemlélve ugyanis nem tudok elvonatkoztatni a kérdés feltevőjének az ’56-os eseményekre való asszociációjától. Válaszom megértéséhez érdemes felidézni a televíziózás magyarországi történetének hőskorát.

A gazdagabb európai országokban már a második világháború előtt voltak televíziós adások. Ahhoz képest, hogy egy magyar mérnök, Mihályi Dénes már 1925-ben megalkotta és bemutatta a televízió ősét, azaz Telecor nevű találmányát, nálunk csak a második világháború után, 1947-től foglalkoztak komolyabban a „távolbalátás” fejlesztésével. 1952-ben a hatalmat gyakorló Magyar Dolgozók Pártja (MDP) párthatározatban írta elő bizottságok létrehozását annak érdekében, hogy 1954. május 1-jéig létrejöjjön a magyar televízió. 1953-ban minisztertanácsi határozat is sürgette ennek fontosságát. A határidő rövidnek bizonyult stúdió építésére, ennek ellenére úgy döntöttek, hogy haladéktalanul meg kell kezdeni a filmek és filmhíradók (propagandaanyagok) sugárzását. Hivatalosan 1953. december 15-e tekinthető a televíziós műsorszórás első adásnapjának. Ekkor persze még csak az Orion gyárban vették az adást – pontosabban az adóra küldött videojelet, amely csupán néhány tíz kilométeres körzetben volt fogható.

Az események ezután már gyorsan követték egymást. 1954. január 20-án felavatták az első magyar televízióadót, majd májusban bemutatták az első magyar fejlesztésű televíziót. Kilenc nappal később pedig megkezdték a heti kétszeri kísérleti adás sugárzását.

Minden jel arra utal, hogy az MDP propagandagépezete teljes erejével támogatta a „távolbalátó” megalkotását, amelyet minden otthonban oltárra emelnek majd az emberek, s amelyen keresztül a párt szólhat a néphez. Ezt bizonyítja az is, hogy bár televízióstúdió még mindig nem volt, a helyszíni közvetítést már meg tudták oldani – például az 1956. április 4-ei és a május 1-jei felvonulást élőben sugározták. Sőt október 13-án már külföldről átvett műsort is közvetítettek a bécsi operából, valamint az osztrák–magyar focimeccsről.

És itt érkezünk el 1956-hoz, amikor egy televíziókészülék ára ötezer forint –egy jól kereső munkás négyhavi bére – volt. Az egyetlen budapesti üzletben júliusban mégis mindössze kilenc nap alatt százötven (!) darabot adtak el. Október 23-án a párt lapjának, a Szabad Népnek az aznapi száma a tévé-előfizetőknek este nyolctól egy rajzfilmet, a híradót, valamint egy német filmet ajánlott. Mint tudjuk, aznap kevesen ültek tévé elé.

A forradalom leverése után több fórumon nyíltan is elhangzott az a vélemény, hogy ha a nép otthon televíziót néz, akkor nem fog kimenni az utcára „forradalmat csinálni”. Ennek érdekében első lépésként 1956 őszétől heti háromra emelték a kísérleti adásnapok számát. 1958. március 1-jén pedig hivatalosan is bejelentették, hogy már nem kísérleti jelleggel sugároz a televízió. A bejelentést valóságos tévéláz követte: az előfizetők rövidesen azt panaszolták, hogy kevés a műsoridő. Ez a megnyilvánulás már azt jelezte, hogy új szakasz kezdődött a társadalom és a kultúra történetében.

Ezzel körbe is jártuk és meg is válaszolhatjuk a plakáton szereplő értelmetlen kérdést: ma nincsenek forradalmak, mert elfoglalt minket a televíziónk!

Menyes Gyula
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.10.27. 18:45

Nagy Rágóteszt 2.
Kép
Rágóizomgörcsben szenvedő, verhetetlenül lelkes apró tesztcsapatunk tovább rágta a gittet. Ezúttal a színes, de gyanúsan ízes gyerekrágók kerültek örlőfogaink közé, és mi rágtuk, ízleltük, csócsáltuk rendületlenül.
A gyerekeknek tényleg mindent le lehet nyomni a torkán, még akkor is, ha a rágót elvben nem volna szabad lenyomni a torkon, mert ott ragad, és kész a baj. Színes utazás a golyórágótól a Disney gumin át a rágós szigetelőszalagig, avagy kaják ételadalékokból.
Gasztronómiai science-fiction.

Golyórágó

Leírás: A golyórágó nagy magyar klasszikus, mint a Szigeti veszedelem, és ugyanúgy nem érti senki, mint Zrínyi eposzát, csak szerencsénkre a gumi nem érettségi tétel. A golyórágó a hetvenes évektől hódította meg a magyar trafikok polcait, és olyan kemény gumija volt, hogy a fogtömést kikapta a szádból, ha nem vigyáztál. Kedvencünk a negrórágós gömb volt, ami fekete színt kapott, ezért leginkább az olvadt bitumenre emlékeztetett. Ezt a nemtelen hagyományt ápolja a Bonbonetti, amikor golyórágót készít, futurisztikus színekben, mint Hamvai P. G. nyaklánca, vagy mint egy lengyel sci-fi filmben a kábítópisztolyhoz való lőszer. Realitásérzékünk elillant.
Íz: Édes íze van, és a felirat szerint gyümölcsízű. Biztosan van ilyen aromájú gyümölcs is, csak még nem alakult ki a törzsfejlődés során, de majd 2084-ben már nő a fán ilyen is. Minden ízében futurisztikus (értitek, ízében), de fojtsuk el magunkban a bennünk bujkáló Geszti Pétert, szóvicc nélkül is értitek ti.
Gyártó: Bonbonetti Kft., Budapest.
Egyéb: A tartalom 8 darab E szám adalékanyag, hidrogénezett szójazsír, cukor, glükózszirup. Mibe, hogy tényleg ilyenek lesznek a jövő génmanipulált gyümölcsei?

Kép
Fruit Garden

Leírás: A gyümölcsalakú rágó valaha hatalmas újításnak számított, és külföldről érkezett. Ma itthon gyártják, és apró, de kiszámíthatatlanul lelkes tesztcsapatunk leginkább sérülékeny tagjának szó szerint beletörött a foga. Pedig a rágó állítólag jót tesz a fogaknak. Kártérítést fogunk követelni.
Íz: Igazi magyar átok születhet meg a rágó kapcsán: érjen a kertedben olyan gyümölcs, mint a Fruit Garden. Nagyjából egyforma édeskés és borzongató íz, mintha a Marson termett első gyümölcsöket kóstolnánk egy kísérleti üvegházban, és akadozva bizonygatnánk egymásnak a vörös bolygó felszínén, hogy azért hasonlít ez a földi körtére, narancsra, citromra. Talán régóta állt már az üzlet polcán, azért volt annyira kemény, talán tényleg a Marson termelik.
Gyártó: Bonbonetti, Budapest. Az már majdnem a Mars, legalábbis járkál itt néhány marslakó.
Egyéb: A sztenderd 8 E számmal jelölt ételadalék azért ebben is benne van.


Feel-Free Cherry

Leírás: Ez egy fogvédő rágó a felirat szerint, és cukormentes. Cukor tényleg nincs benne, viszont leleményes adagolót rejt a csomagolás. A cseresznyearoma szaga már a doboz nyitásának percében megcsap, és nem is szabadulsz tőle, amíg ki nem lövöd a Holdra az összes rágót.
Íz: A cseresznyearoma ugyanolyan meggyőző, mint az illat.
Mintha minden egyes rágóba az Európai Unió teljes éves cseresznyetermésének az aromáját beleszuszakolták volna, mint ahogy az ősrobbanás előtt az egész Univerzumot tömörítették.
De lett is belőle Nagy Bumm.
Gyártó: Gumlink, Dánia.
Egyéb: Nem kevesebb, mint 6 E számmal jelölt ételadalék, és az újabban rákkeltéssel vádolt aszpartam szerepeltetése jellemző a dánok link gumijára.


Disney kidgums

Leírás: Ugyan melyik szülő állhat ellen, ha Mickey Mouse vigyorog a csomagolás tetején, és a sugarfree, valamint a xyltol és kalcium felirat ékeskedik a csomagon. A gyerekeknek készített ételek feliratai szerint annyi kalciumot juttathatunk a kölykök szervezetében, hogy az már egy kisebb mészkőhegységet kitesz. Majd jól megkövesednek a végén, mint egy ostoba kagyló a Föld őskorában, és az építőipar felhasználja őket, akárcsak Kőmíves Kelemen feleségét Déva várában. Még szerencse, hogy a halmozott kalcium-feliratok ellenére azért édeskevés kalcium jut a gyerekek szervezetébe. Annyira, hogy egy felmérés szerint bár túltápláltak a kicsik, mégis kalciumhiányuk van. Nem és nem akar felszívódni a szemét.
Íz: Halvány narancsaroma, cseppet sem tolakodó, tulajdonképpen finom. A xylitol édesíti, de erről már írtunk, hogy nyírfakéregből készül, és természetes anyag, hurrá.
Gyártó: Nem tudjuk, ki gyártja, az EU-ban készült, és a VitaPlus forgalmazza. Ki lehet? Francia ellenállók? Svéd heringhalászok? Belga csipkeverők? Olasz maffiózók? Spanyol konkvisztádorok? Rejtély.
Egyéb: Nem kevesebb, mint 14 E adalékanyagot tartalmaz. Egyébként is, gyerekrágó, de 4 éves kor alatt nem ajánlott. Az összetétele alapján inkább a Millenium Falcon üzemanyaga lehetne, és lehet, hogy egyszer tényleg ez lesz a bolygóközi űrutazások naftája.


Hubba Bubba Sour Berry

Leírás: A Hubba rágója űrhajókban ablakszigetelőként is hasznosítható lenne, de valószínűleg már használják is. Színe, állaga és egyéb tulajdonságai mindenesetre alkalmassá teszik erre a feladatra. A doboz adagolója pedig megkönnyíti a szigetelés folyamatát. Félrevezetésből rágóként is árulják persze.
Íz: Annyira savanyú, hogy gyerek legyen a talpán, akinek nem csöppen el a nyála tőle, hogy aztán kikapjon a tanító nénitől.
Az erdei gyümölcs ízesítés ezek szerint olyan, hogy a fogunk is kivásik tőle. A legszebb az egészben a színe, ami annyira ultrakék, hogy legfeljebb egy japán pedofil pornófilmben, vagy egy flyerz partyn tudnánk elképzelni.
Gyártó: Wrigley’s, Anglia.
Egyéb: Alig pár E számmal jelölhető adalékanyag, már-már csalódás, de aszpartam azért van benne.


Nektek is folyton azt szajkózták a tanárok, esetleg a szülők, hogy ne rágózz óra közben, meg tornaórán, mert torkodon akad, és megfulladsz?
Vajon hányan fulladnak meg évente Magyarországon rágótól? Nagyobb az esély rá, mint egy lottó ötösre, vagy kevesebb?
Egyáltalán, miért kellene nekünk minden egetverő hülyeség miatt aggódni, amikor az összes amerikai kosaras rágót csócsálva ugrál a pályán egész életében. Kérődzetek bátran marslakók.
Kép
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.11.06. 22:34

Dolgozz a Google-nak!

A Google – mondjuk így – pályázatot írt ki jövendőbeli tesztereinek. Szóval mindenki becsatolhatja internetét és belevághat, a munkakeresők között legmagasabbra értékelt online cég, a guglis karrierépítésébe. Igaz, most még csak 75 dollárért óránként. És a történet teljességéhez az is hozzátartozik, hogy a beígért pénz is csak a telefonos vagy személyes(!) konzultációért jár. A konzultáció meg maximum másfél órás lehet.








Cserébe azonban olyan új szolgáltatásokat, vagy programokat tesztelhet az ember, amelyek még nem kerültek kereskedelmi forgalomba. Még az is előfordulhat, hogy a Google-től valaki személyesen keres fel otthonodban, hogy beszámolj neki élményeidről. Persze, hacsak nem te utazol el a központba. De akkor neked kell fizetned az utazás költségeit. Szóval rendesen fogukhoz verik a garast.

Úgy tűnik, hogy a Google ilyenfajta koncepciója mögött az is lehet, hogy egy, eleddig tőlük (tudtommal) nem megszokott szakmai közösséget építsen maga köré. Nyílván az is benne van, hátha belefutnak egy olyan teszterbe, akiből jó kutató is válhat. Web 2.0 guglis módra.

No kérem, a nagyok ezt így csinálják!
"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/
Avatar
Belzee
Főförgeteg
Főförgeteg
Hozzászólások: 2490
Csatlakozott: 2006.03.20. 18:43
Tartózkodási hely: Labirintus
Kapcsolat:

HozzászólásSzerző: Belzee » 2006.11.23. 09:21

Etgy tipikus PR cikk
és példa hogyan játszhatja ki egy milliárdos üzlet a törvényeket
2006-11-23 09:03
Aszpirin lesz a benzinkutaknál

Továbbra is csak gyógyszertárban lehet majd kapni a legnépszerűbb vény nélküli gyógyszereket, köztük enyhébb láz- és fájdalomcsillapítókat. Ez azt jelenti, hogy ha valakinek éjszaka az autópályán megfájdul a feje, legfeljebb aszpirint vehet a benzinkútnál, Algopyrint, Rubophent vagy Quarelint ezentúl is csak patikában kérhet - írja a lap.








A parlament hétfőn fogadta el a gyógyszerliberalizációs törvényt, amely rendelkezik a patikán kívül árusítható orvosságokról. Bár az Országos Gyógyszerészeti Intézet még nem nevezte meg a hatóanyagcsoportokhoz tartozó konkrét készítményeket, biztos, hogy patikán kívül csak olyan szereket árulnak majd, amelyeknek még a jelentős túladagolása sem okoz veszélyes mellékhatásokat.

Az egyik gyógyszeripari elemző cég felmérése szerint itthon az Algopyrin a legnépszerűbb gyógyszer, évente 170 millió tabletta fogy belőle, és négymilliárd forintot költenek rá a magyarok. Túlzott fogyasztása azonban befolyásolja a vérképet, ezért több uniós országban is csak receptre kapható. A népszerűségi lista második helyén a Rubophen áll, melynek hatóanyagát elvileg patikán kívül is lehetne forgalmazni, de csak 50 milligrammos, 6 tablettás kiszerelésben, ilyet viszont nem gyártanak - mondta Závoda Katalin, a gyártócég kommunikációs vezetője.

Független Hírügynökség

"A kávé legyen erős, akár a gyűlölet, édes, mint a szerelem, és fekete, mint a diplomaták lelke'"



http://varazsbabkave.dxn.hu/

Vissza: “Wer-Zee két cukorral”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég