instant gondolkozásmód - by Belzee
Elküldve: 2006.04.14. 18:25
reklámokról kritikus szemmel.
avagy az ami a könyökünkön jön ki
avagy az ami a könyökünkön jön ki
az új Perszil erőssebb mint Valaha
Trilox írta:Erősen női témában...
Az intim betét reklámokra gerjedtem még erőteljesen. Gondolom ti is, fiúk. Reménykedtem, hogy idővel feltalálják az éjszakai magömlés-betétet is, felzárkóztatva ezzel a férfiakat is a megalázottak táborába és az őrületbe kergetve a kamaszokat, hasonló képpen a tini lányokhoz akik bizonyára imádnak az esti vacsoránál szembesülni a félelmeikkel és hallgatni az öccsük, bátyjuk megjegyzéseit...
a rugókkal minden simábban megy, vegyen borotvát, felfüggesztett pengékkel és megérzi mit is ér manapság 4rugó
koppanyg írta:Hali,
bocsi, de nem tudtam máshova beszúrni az alábbi két vadi új varázslatot. Mindkettőt a tévében láttam. Aszongyahogy:
- Brain to Chocolate : ami egy ember agyvelejét azonnal csokikrémmé változtatja, a fejforma pedig vödörre fog hasonlítani
- Flesh to Chocolate : a teljes személyt olvadó csokivá változtatja
Egyik ellen sincs mentődobás...
A varázslatokat - egyébként - egy Pepitó nevű démon használja erős befolyással környezeteré úgy, hogy aki nem elszenvedője ezen átkoknak, az erőteljesen örül neki vala...
...muszály volt leírnom...
Debrecenben anno a '90-es években volt egy graffiti TV=instant gondolkodásmód a zombiknak
nevess hiszen ezt ihatod
a Coka-Cola írta:Napjainkban a Coca-Cola és a vállalat egyéb termékeinek nagy körültekintéssel készülő reklámjai az egyéni ízlést célozzák meg, ugyanakkor a felfrissülés egyetemes vágyát hangsúlyozzák. A folytonosan megújuló témák a mai társadalom dinamikus életstílusát veszik célba. Tudjuk, a Coca-Cola a földgolyó minden pontján emberek milliárdjaihoz tartozik, mindazok tulajdona, akik kedvenc üdítőitalukként ezt választották.